23 Juni - 10 Kubb med Familj och Pullan ;)

2010-06-23 / 19:17:22

Idag vaknade jag runt kvart över 12 men det vart att jag la mej sent inatt för jag träffade Sötaste Emma och Hennes Pojkvän Sebbe :) Först var vi vid Alfa ett tag sen gick vi ner till Vilhelmina Parken och gungade haha .
Sen skulle dom hem runt 12 så jag var kanske hemma närmare halv 1 nån gång sen snackade jag lite med Mamma efter det så kollade jag lite på tv sen somnade jag haha .

Sen satt man idag och käkade frukost först med mamma sen kom min Morbror och tjatade om att han ville att vi skulle komma ut och spela Kubb :P Så jag och Mamma gick ut efter ett tag och spelade sen kom Pappa hem utan att vi visste om det efter det så kom Pullan och var med och jag och Pappa vann 3 gånger och min morbror och Pullan vann 1 gång haha xD Men kul var det :D .
Sen satt vi och vilade ett tag sen ville min Älskling att jag skulle logga in på msn, Han är ju fortfarande i Norrköping och sommarjobbar :( Saknar honom så mkt men snart får jag träffa honom (a) <3

Sen satt jag och Pullan och snackade lite sen skulle hon hem till Sin kille och käka och det skulle ju jag med så och nu sitter man och inte gör så mkt, Snackar med Älskling på msn men snart kanske man ska in och bada ;) .
Men det är tråkigt att bada själv, vill ju att min pojke ska med mej och bada ju :( <3
Men får väl se hur det blir ;) <3
Ikväll kanske man ska kolla på sagan om ringen och sånt det skulle vara ganska skönt hehe =) .
Man har ju ändå sommarlov så haha . Sen har man solat lite idag med så lite har man väl bränt sig haha .

Nej om man ska fixa lite :) Men tack alla för denna dag :) <3 Tack Pullan ;) <3
Skriver mer sen kanske elr imon :) Bye bye <3

You are my Life Mathias <3 Jag Älskar dig <3

/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!