24 Juni - 10 Vart med Bästa Emma, Nicke, Mats och Sebbe :D

2010-06-25 / 01:08:00
Idag vaknade jag runt kvart i 1 på middan för jag gick och la mej 10 över 3 natten före så jag var en aning trött haha xD Men jag gick upp iaf sen käkade jag frukost sen ringde söta Emma mej och sen vart det hem till henne men innan jag kom fram till Henne så ringde jag Älskling och frågade lite vad han gjorde och då satt han i bilen och var på väg till Öland med sin pappa och hans sambo och Älsks söta lillebror :) Så vi skulle höras senare iaf sen medans jag gick mot Emma så messade Nicke mej och frågade om vi kunde vara och det var ju lungt så vi mötte honom vid Brinell och satt och snackade lite sen efter nån timme så messade vi Sebbe och Mats och frågade vad dom gjorde så dom kom oxå till oss sen satt vi där och snackade i bra många timmar haha :)

Sen vid halv 5 skulle Nicke dra hem sen efter ett tag skulle Mats oxå dra så då vart det bara jag, Emma och Sebbe kvar men vi satt och solade lite men sen vart det för varmt då satt vi oss i skuggan hehe .
Vid runt 6 tiden så började jag bli hungrig och Emma var pissnödig xD Så vi tänkte att vi skulle dra hem till oss och käka så man var mätt och belåten men det vart ganska sent så vi kunde inte ses nå mer :( För jag är ju tvungen att lägga mej tidigt för jag ska upp kl 7 för vi hela familjen ska vara i Eskilstuna och vara där hela dagen hehe . Pappa lagade till grillad Lax och potatisgratäng och det var ganska gott . Senare kollade jag på filmen " Click " och pratade samtidigt med min Älskling för han ringde upp mej :)<3 Pratade man med honom en bra stund och han sa att han hade legat på stranden och solat och kmr vara brunare än mej när han kmr hem och då kmr jag vara sur på han haha . Nerrå :) Jag Älskar han så mkt ändå min fina Älskling ;) <3

Nej nu måste jag sova om man ska orka upp kl 7 och det är liksom om några timmar suck :P .
Skriver mer imon efter vi har vart i Eskilstuna :) Natti Sweet dreams :)



Jim Min Underbara vän, det är helt sjukt att det har gått 20 månader Imon sen du försvann men jag har inte förstått än men det kanske för att jag känner att du är med mej hela tiden, och att du värmer och finns i mitt hjärta vännen <3 Du kommer alltid ha en plats där . Du är bäst bästaste vännen min <3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!