27 Juni - 10

2010-06-27 / 13:14:44
Igår var man först med Mats nere på stan och snackade lite, sen efter en stund så kom Madde och Emma och snackade med :) Sen innan dom skulle kila så kom Emma H och Hennes Kille :) Snackade en stund med dom men sen skulle alla kila så då vart det bara jag och Mats kvar haha .
Sen Skulle Mats hem oxå så drog jag oxå hem. kmr hem och då ska vi grilla så jag sätter mej en stund på ballkongen en stund sen gick jag in och kollade på Scrubs :) .
Sen vart det mat så då käkade jag sen frågade min syster om jag kunde vara barnvakt åt Melvin så då ställde jag upp på det då hehe . Det var så mysigt :) .

Jag och Melvin kollade först på Pippi på dom 7 haven en liten stund men medans Melvin tittade på det eå ringde Älsk en snabbis och så pratade vi en stund sen skulle han kolla hur det gick för hans pappa och så men vi messade ju en stund iaf :) Sen gick jag och la Melvin det var inga Problem han var så snäll så :) .

Sen satt jag mest och kollade på TV tills min syster och Hennes kille kom in igen sen gick jag in till mej och kollade på Scrubs sen somnade jag :) .

Idag vaknade jag runt 12 satt mej och käkade frukost med Familjen och snart ska man ut och sola lite för det är ju Prima väder ;) .

Ska kila nu men skriver kanske mer senare :)  Bye bye <3

Mathias mitt Underbara Hjärta jag Älskar dig <3


/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!