5 Juni - 10 Fest igår vid Kolis ;D

2010-06-05 / 11:35:50
Riktigt kul var det igår ;D Älsk kom först till Mitt Jobb utan att jag visste om det, han ville överraska mej och det är det aldrig nån som har gjort och jag tyckte det var så romantiskt (a) ¨sen hjälpte Älsklingen oss och sen vid 2 fick vi sluta så vi åkte hem med bussen sen var vi hemma en stund sen vart det att träffa Pullan :D Jag, Älsk och Pullan gick först ner på stan en sväng sen gick vi till Mem&Zin och käka Pizza det var finfint . Sen skulle hon hem till sig och hämta grejer, stog vi och Snackade med Hennes mamma ett tag, efter det så gick vi hem till mej för vi skulle oxå fixa lite =)

Sen vart det Kolis :) Först satt vi oss i solen och drack lite cider och sånt, Sen vart vi sugna ut och åka båt så då gjorde vi det så ÄLsklingen fick Paddla haha xD Sen satt vi ute på sjön ett tag och det var ju så himla skönt, verkligen avslappnande (a) Sen rodde vi till flytbryggan och satt där ett tag och lyssnade på Musik :) Sen rodde vi in till Land och då var det en kille som kom från Rönningen som skulle ta ett kvällsdopp så vi snackade lite med honom och han var jätte trevlig :) Älsklingen fick prova köra hans 4 -hjuling han kom på haha, det såg så kul ut för det var ju en liten sån haha . Älsk och Killen stog och pratade en stund, jag och Pullan gick till Bryggan så satt vi oss där och pratade skit :)

Senare efter ett tag så kom det folk vi kände igen och det vart först att vi ville gå hem men sen när Hanna sa att hon ville att vi skulle vara kvar så då vart vi det och dom tände brasa och dom som kom var Marko, Jocke, Hanna, Jazmine, Micke, Tossi, Hamodii, Ahmed, Omar, Mikloo och nån mer kille xD Men vi hade så jävla kul men dom som vart mest fulla det var ju Marko, Älsk, Micke och Jocke haha, typ ingen av dom kunde stå på sina ben xD
Men det var en otrolig rolig kväll/natt och jag hoppas att det blir flera gånger men sen vid runt 1 tiden i natt så skulle dom flesta kila så då sa Älsk att  vi oxå skulle gå men vi skulle hem och sova ist, Älsk behövde det verkligen haha. Han bor ju inte så vidare bra idag kan jag lova haha xD Han var riktigt bakis idag och han spydde typ 3 gånger inatt och 1 gång på min säng så han vaknade upp i spyor inatt haha, men man får ju det man förtjänar elr vad säger man ? xD

Men riktigt Lyckad kväll, det var så roligt det var länge sen jag hade så roligt :) Tack alla som gjorde min dag bra :)
Måste verkligen göras om :)

nej nu ska jag äta frukost och Älsklingen sitter och spelar med Min lillebror men då kunde jag skriva lite så nu ska man äta men kanske skriver mer senare :) Ciao ha de bra :)
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!