10 Mars - 10 :)

2010-03-10 / 20:52:36
Halloj .

Har haft ett litet uppbehåll för jag har haft lite att göra så .. Idag började man kvart i 10 men inatt fick man ju knappt sova -.- Kaninen härjade varannan timme så jag fick lov att kela lite med honom så att han skulle vara tyst för han kravsa sen sparkade han på buren men han är ju inte så gammal så det är min lilla bebis så det får man stå ut med :)<3

Sen var man i skolan och träffade folk och lagade mat sen kom man hem och dammsuga en kom Melvins farmor och farfar hit en sväng och Ami fick hålla i min bebis och hon ville gärna ta med han hem till dom hihi xD<3
Men nu ligger han så tyst i buren så det blir väl snart att man ska kela lite med honom <3 Min Buse <3

Sen var syster Jenny hit idag en sväng med Diana så man lekte lite med henne med hihi, Mosters bebis :)
Sen har man lekt med Melvin :D . Sen har man mest kelat med Bebisen Min <3 . Sen käkade man hamburgare och Letade efter ett papper som skulle ha vart klar imon men jag hittar det inte :S . Vet Inte vart jag har lagt det men men så är det väl . Jag saknar min Älskling så fruktansvärt mkt så vi får väl se vart vi ska vara i helgen <3
Jag vill bara att det ska vara Fredag men det är ju bara 2 dagar kvar så (a) <3

Men nu börjar ju solen skina mer och man blir på Bättre humör och det är ju så Underbart :D .
Våren är här ÄNTLIGEN !!! :)

Nej om man ska snacka med Älskling sen kolla lite på Scrubs sen sova och får väl se om man är tvungen att gå upp inatt igen men det visar sig ju -.- xD <3
Men ha en trevlig kväll alla :) Hörs sen :) Ciao <3

Jag Älskar dig min Underbaraste Viktor mest <3 Bästa som finns är du Älskling <33<333
Du är solen i mitt liv <3 Du gör mitt liv bäst <3 Kyssar <3

Min Och Viktors söta Bebis <3 (a)
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!