11 Mars - 10

2010-03-11 / 19:58:24
Hallo .

Idag har man inte gjort så mkt förutom vart i skolan men sen fick jag en sån magvärk så jag kunde inte gå på fler lektioner så jag hängde lite med Sofia och det var Jätte Mys :) <3
Sen fick man skjuts hem och det var jätte snällt av dom :) .

När man kom hem så tog man alvedon och gosade med Bebis <3 Sen kom grannen för hon skulle hjälpa mej att Klippa Bebis klor, dom var ju så långa så det är sjukt :O .

Efter det var fixat så Ringde man Älsklingens Mamma och snackade med Henne i telefon sen fick jag prata med Baby och jag saknar honom så otroligt :(<3

I Helgen kanske inte vi får ses heller och det tar kål på mej, jag blir ledsen när jag tänker på det , Jag får tårar :'(<3 Vi har ju inte setts på en vecka och så, Han kanske ska vara med John nu i helgen men dom ses ju i skolan men vi får väl se hur det blir :/<3

Nej snart ska man hoppa in i duschen och prata med Älskling <3 Men jag uppdaterar kanske senare elr imon .
Ciao <3

Bebis när han sover <3<3

/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!