14 Mars - 10

2010-03-14 / 20:31:03
Halloj .

Länge sen jag skrev men har inte haft orken . I Fredags var jag hemma från Skolan, jag hade jätte ont i magen som fan, så jag gjode inte så mkt, förutom då när jag skottade ballkongen och skottade i 2 timmar, drygt var det haha, men lite nytta gjorde man ju * Stolt * .

Igår åkte jag och badade med mamma och dom i 2 och en halvtimme, Härjade med Bröderna lite sen innan man skulle åka så simmade man 1000 m, och det kändes så sjukt underbart för då vet man att man har rört på kroppen lite som man aldrig brukar göra annars men jag ska bada nästa Lördag igen med Älsklingen, helt sjukt underbart, blir ännu mer simmande sen plus att Älsklingen är med oxå <3 .

Idag har man inte heller gjort så mkt, mest vart hemma och tagit det lungt men det är ju så jävla skönt :) .
Men jag saknar min Älskling, jag fick ju inte träffa han denna helg :( Det sö verkligen ...
Men jag ska ju praoa V. 12 och 13 så då ska jag få vara hos han i 2 veckor, underbart men jag kmr ju hem på Helgerna för att ta hand om min bebis och byta i buren och sånt så :) . Men det kmr Kännas tomt utan bebis :(<3

Imon är det skola igen :( Men det är ganska slappt, ska bara laga mat så Haha :D .

Varför känner man sig utnyttjad ? I vissa Lägen duger man, men i vissa lägen duger man inte alls ?
Vilka är ens riktiga vänner ? Vilka kan man lita på ?
Jag vet Inte vad man ska tro längre, Jag vet värken ut elr in .
Så Känner jag riktigt Just nu . Jag vet Inte vad man ska sig till . Vissa är inte ens glada för ens skull för att man är förlovad, men jag skiter i vad alla tkr och tänker . Jag vill Inte bry mej om det men ändå gör jag det ..
Ibland har man bara lust att inte prata med någon på en hel dag och vissa lägen har man det . Men för det mesta känner man bara att man vill skita i folket runt omkring en ..

Jag Älskar dig mest viktor du är hela min värld vet inte vad jag skulle göra utan dig <3 Du är den bästa som har hänt mej <3 Jag tänker på dig jämt så jag dagdrömmer om min drömkille som jag har till Pojkvän och det är du bubben, du är allt som jag har önskat mej <3 . Älskar dig mest <3 Längtar tills vi ses igen bubben och det är snart <3 Kyssar <3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!