17 mars - 10

2010-03-17 / 10:17:26
Tjena .

Igår var man i skolan, ganska lugn skoldag faktiskt, kom till Alfaskolan runt halv 9 sen gjorde vi studiebesök på skolan och var där runt 1 timme och fick se allt i köket och sånt, det var lite intressant hehe .
Sen åkte man tillbaka till skolan med min mentor och hade lite lektion sen träffade jag på Nicke för han satt inne i våran byggnad och sen frågade jag om han skulle med upp och käka men jag ville inte ha någon mat så då bjöd Nicke på Pizza det satt riktigt fint sen hade man bara matte sen slutade man sen gick jag hem och gjorde rent min bebis bur lite smått men ska göra rent hela sen i helgen för jag la ju min bebis i badkaret så länge men han var ju på väg att kvävas där inne så jag tänker inte ha han i badrummet nå mer iaf . Efter det så dammsugade jag och bytte kläder sen skulle jag hem till syster och ha tjejkväll så vi umgicks men sen när syrrans kille kom hem så åkte jag och syrran iväg och handlade lite gotti gotti :) Sen satt vi och kollade på " Luftslottet som sprängdes " Men vi kollade inte på hela jag var helt slut i kroppen kände jag bara . Så jag gick och la mej runt halv 12 för jag hade ändå sovmorgon så det var as skönt :D .

Idag Vaknade man halv 8 för min syster var uppe med Diana så jag ville umgås lite innan jag skulle till skolan så . Jag började ju kvart i 10 så jag satt och snackade med syrran och hennes kille och deras unge Diana lite och det var lite mys :)
Sen kom jag till skolan och Mötte Emma för hon är ju med Barn så man måste ju bara se magen och hon är i v.20 redan :O Men stort Grattis till er syster :)<3 Är glad för deras skull :) .
Sen nu har man lektion, har samhäll men det är ju inte så jobbigt hehe .
Men jag vet faktiskt inte vad som händer idag men sen har man bara 1 lektion kvar men det är skönt :)

Men ska jobba lite nu men hörs sen . Ciao <3
Älskar dig mest Min Viktor <3333
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!