21 mars - 10

2010-03-21 / 21:59:08
Tjena Tjena .

Har haft lite uppbehåll har haft mkt och tänka på och sånt ..
I Fredags kom Älskling till mej, helt underbart, först gick jag och Pullan och mötte Älskling vid tåget sen gick vi till Lidl och handlade för Jag, Pullan, Älskling och Jonthe skulle käka tacos :D Men det vart fler än vad vi tänkte haha xD Men trevligt var det :) .
Sen åkte jag och Älsklingen hem till Min Syster och hennes kille och hade jätte trevligt :) Ja och syster satt och drack vin och Älskling och Janne ( Systers kille ) Satt och drack öl, och spela spel och snackade och lyssnade på musik, det var trevligt :) .

Igår så vaknade jag av syster och Diana ( systers barn ) så jag gick upp och Älsklingen var lite bakis så jag hämtade en alvedon till han och ett glas vatten sen sov han vidare och jag var med syster och snackade med henne sen skulle hon göra mat så då väckte jag Älsklingen så han kom upp och började äta sen kollade han ut genom fönstret då fick han ett krampanfall så jag ringde 112 och en ambulans kom men innan dom kom så började Älskling få blåa läppar och började komma blod från Munnen på han . Sen ringde jag Älsklingens mamma och berättade vad som hade hänt så dom skulle komma till Ludvika för dom var i Blge så .
Sen åkte jag med Ambulansen med Älskling och han fick medvetande i närheten av ludvika men sen när vi kom till Sjukhuset så hade Älsklingen vaknat till helt och jag grät som en tok för att jag var så rädd, jag har inte lugnat ner mej än fast det var igår det hände .
Men sen kom Marlene och Ludde och hämtade upp oss så vi åkte först och handlade skor åt Älsklingen eftersom han hade glömt sina hemma hos syster min . Men sen vart det vidare till Falun men sen fick vi sitta där i 70 min men ingen doktor kom så vi åkte hem för vi orkade inte sitta kvar, så när vi kom till Fagersta så åkte vi till syster och hämtade Viktors Jacka och skor sen åkte vi hem men jag var fortfarande skakis efter det som hade hänt så men det var skönt att komma hem . Så vi badade och tog det lungt resten av dagen . Käkade mat och umgicks lite med Familjen min .
Det var en riktigt orolig dag, kände mej skakis och ledsen hela tiden fast jag var hemma och jag är det ännu .
Älsklingen är ju hela min värld och Älskar han mest av allt så det är ju klart man blir rädd liksom .
Hade han dött då hade jag nog gjort detsamma för så mkt betyder han för mej min Älskling <33
Jag Älskar dig min Underbara Älskade Viktor Högnäs <3<3<3 Kyssar massor <3

Idag vaknade jag och Älskling sen gick vi upp och åt frukost och tog det bara lungt och sen följde vi med mamma ner på stan en sväng sen vart det bara hem och packa för nu ska jag vara hemma hos Älsklingen i 2 veckor för jag ska ha praktik i bärke så men på helgerna kommer jag Och Älskling hem så hehe . Sen kom Marlene och ludde och hämtade oss hemma hos mej så åkte vi hit sen nyss har man ätit mat och det var riktigt gott hihi :) .
Snart blir det sova för man ska upp kl 06.00 så :P .

Men nu ska man vara lite social med Älskling sen blir det sova men nu vet ni lite om min helg .
Hörs mer imon :)
Ciao <3

Jag Älskar dig mest Min Underbara Älskling och vara med dig i 2 veckor i streck kmr vara helt underbart jag vill bara vara nära dig min Baby <3 Du är mitt allt, Du lyser upp mina dagar när dom är som mörkast <3
Jag Älskar dig och kmr alltid göra baby <3 Kyssar din Linda för evigt <3 Min Snygging du är Älsk <33
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!