22 mars - 10

2010-03-22 / 18:51:33
HeejHeej .

Idag vaknade man kl 06.00 lite smått drygt men jag var ganska pigg haha . Sen klädde man på sig och drack cola till frukost xD .
Sen gick jag och Älskling till Bussen som skulle komma 06.55 men när man kom till busshållsplatsen så tände man en cigg, sen kom bussen och sen åkte man in vid tolvsbo och då klev Jesper på bussen så man satt och snackade med han hehe .
Sen klev man av bussen och gick til köket på min praktik där jag skulle vara och väntade tills man skulle börja men jag skulle inte börja förns 08.00 men var där kvart över 7 redan haha .
men sen hjälpte man Kicki med maten, det vart pasta med skinksås men jag fick skala morötter och fixa och dona lite och fick städa och sånt så men ganska lugn dag hehe .

Efter man hade slutat så väntade jag på mamma för vi skulle åka till Carina och lämna bebis eftersom jag är borta i 2 veckor men det kanske inte är säkert att jag ska ta tillbaka han heller för jag har insett att jag har mkt att tänka på ändå men man får se eter 2 veckor hur man känner . <3
Sen åkte jag hem till Älsklingen och nu väntar man bara på god mat hehe :) .

Skriver mer senare och idag är det 3 månader för mej och baby <33
Sen den 26 mars är det 1 månad sen vi förlovade oss <3 Helt underbart <3

Uppdaterar senare . Ciao .
Jag Älskar dig mest Älsklingen min <3 Du är min värld <3

/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!