24 mars - 10

2010-03-24 / 14:59:45
Idag vaknade man i morse typ helt slut i kroppen och typ ont överallt, jag har mest ont i vänstra revbenen, magen och halsen och jag vaknade runt halv 1 och jag och Älskling gick och la oss runt kvart över 10 igår kväll så jag har typ sovit i 14 timmar men ändå känner jag mej helt slut :/ .

Just nu ligger man i sängen och chattar med simone på msn men snart kanske det blir kolla på film elr om man ska sova en stund för jag är helt slut i kroppen orkar typ ingenting ...

Men jag snackade med Kicki igår hon som jag jobbar med och sa att jag inte mådde så bra och hon sa att hon hörde att jag inte mådde bra och jag kunde knappt prata igår när jag pratade med henne .

Men jag har ätit 1 macka och druckit oboy och nu ligger man bara här . Men man ska väl vänta bara tills Älsk kommer hem så man får gosa med han <3 om man ens orkar det hehe . Men man får väl se .

Nej nu ska man kolla på film men ha en bra dag alla . Uppdaterar senare .
Ha de bra så länge . Ciao .


Jag Älskar dig mitt Underbara Hjärta <3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!