25 mars - 10 Jim Har vart Borta i 17 månader :'(<3

2010-03-25 / 13:27:47

Man vaknade runt 1 idag men vilken jävla natt man har haft, jag somnade inte förns runt 2 inatt och jag och Älsk gick och la oss runt halv 11 igår kväll .
Jag vaknade hela tiden kallsvettig och ont i bröstet hade jag extremt .. Vet Inte vad det beror på ...

Så jag ville inte gå till praktiken idag, men om jag mår bättre imon så kmr jag gå . Min hals är helt fucked up .
Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, ska väl iaf vänta till Älsk kmr hem <3 , Sen kanske vi kollar på film elr nånting . Men annars blir det bara för mej att ta de lungt, Men Jag Har ju smittat Älsk med detta virus :(<3
Hoppas inte att han blir sjuk <3 .

Nej Om man ska kolla på film elr nått, men uppdaterar senare :) . Ciao <3




Jim Söderberg har vart borta i 17 månader idag :( Du är så saknad <3 Jag saknar dig så himla mkt vännen min, men du kmr alltid betyda mest, för du är den bästa och kmr alltid vara .
Men vi kmr ses på andra sidan sen . Vi kmr ses igen, Lovar dig det .
Jag Älskar dig vännen min, <3 RIP Jim Söderberg <3 You are gone but never forgotten . <3

/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!