28 Mars - 10

2010-03-28 / 22:37:21
Jag har inte skrivit nånting för jag har vart dålig som fan, haft feber och hela skiten, Jobbigt som fan så jag har inte orkat skrivit blogg . Men I Fredags åkte vi hem till mej och umgicks med min Familj . Men på kvällen kände Älsk att han kände sig dålig sen igår morse så låg han och skaka och var kallsvettig och sen kollade vi om han hade feber och det hade han, han hade 38,6, tyckte så synd om han och plus att han hade huvudvärk, stackarn<3
Men han fick en ibumetin av min mamma och så la jag en kall handduk över hans panna och det är ganska bra om man har feber men det hjälpte faktiskt mot hans feber, den sjönk och han vart på bättre humör, som tur var .

Sen Idag vaknade man ganska pigg och baby med . Det var skönt, Sen innan vi åkte till Älsk så åkte vi förbi Carina som har min kanin och lämnade hö och sånt, för hennes kanin som är en hona hade mått dåligt, men det var ju för att hon saknade min bebis, så jag låter han vara där ett tag så hon inte dör av depprisioner för det kan kaniner göra och det vill jag inte, och bebis kanske också skulle göra det ? Vem Vet ?

Men sen efter vi hade vart där så åkte jag och Älsk hem till Honom och myste lite sen satt han och spelade en stund på sin dator och jag har suttit vid min och chattat lite och bara tagit det lungt . Men sen sa En Kompis åt mej att jag skulle lyssna på en låt på Youtube och den lyssnar jag på som fan nu, den fastnade i mitt huvud, en riktigt hemsk låt om man lyssnar på texten . Men den är bra som fan .
Men Nu Ligger Älsk här bredvid mej och har feber igen .. Men han har tagit en till Ibumetin och en alvedon så vi får väl se hur han mår i morgon men har han feber så får han stanna hemma, det har jag bestämt .

Och så tror jag att jag har fått urinvägsinfektion -.- Usch då .
Men men vi får väl se hur Älsk mår imon iaf .

Men nu ska vi kolla på Scrubs men hörs mer imon men nu vet ni lite mer om min helg .
Ciao <3 Ha de bra !

Jag Älskar min Viktor baby <3 Du är den bästa, Mitt allt och kmr alltid vara <3 Kyssar <3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!