29 Mars - 10

2010-03-29 / 20:45:58
Idag gick man till Praktiken efter en lång tid som sjuk, men jag har ju inte velat gått och jag har ju inte haft orken eftersom man har vart så sjuk ...
Fick göra lite men det var kul att komma dit :) Umgås med Kicki, Anki, Jesper, Pierre, Kevin, Ida och fler hehe :) .
Men Idag när vi stog och stekte så började mikron brinna så kicki kastade ut den i snön haha xD .

Men det var en lugn dag idag och sen var Kicki Jätte snäll och skjutsade hem mej, som var väldigt snällt .

Men jag har funderat hela dagen idag på massa onödigt som får mej att må dåligt igen, Jag tänker på det förflutna som jag inte vill tänka på, Jag saknar en viss person men vet inte av vilken anledning . Jag känner mej i en helt ensam värld, jag är lycklig som man kan bli, men det är nått som saknas men jag vet inte vad det är . Jag Känner mej så ensam fast jag har folk hela tiden runt omkring, Ingenting hjälper mej , Jag sjunker bara mer och mer.
När jag flinar, det känns bara som att jag inte vill visa hur nere jag är . Det ser ut som jag är glad på utsidan men på insidan är jag inte mej själv av en konstig anledning. Det känns som jag är på väg mot botten igen .
Jag vill Inte dit ner . Men jag är ju van att knuffa undan mina känslor, jag vill försöka få fram dom men det är inte lätt .
Jag är vilsen, Ledsen, ensam, men det finns inte mkt att göra åt det, Jag orkar inte ens bry mej mer snart .
Jag är trött på det jag mår nu, jag vill bli lycklig och är det med min Älsk men jag vet inte vad som saknas :( .

Nej nu ska man Fortsätta chatta med Sandra :D Men ha en bra kväll . Ciao !

Mosters bebis <3<3

/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!