30 mars - 10

2010-03-30 / 16:08:00
Nyss kommit hem från Praktiken och vart ganska slapp dag men imon blir det fullt upp för då ska vi göra påskbord hehe . Mums .

Men jag har inte vart på väldens humör idag, jag och Pojken bråkade igår =( Han var hela tiden grinig åt mej och då är det väl klart att man blir ledsen för en annan blir ju oxå arg och undrar vad fan man gör för fel ..
Så jag gick och la mej i soffan och grät där för han sa ändå ingenting när jag frågade honom så då sa jag att han själv fick ligga i sängen sen gick jag och la mej . Låg och grät ett bra tag, men jag hatar att bråka, men då kände jag nästan att jag hade lust att kasta ringen i huvudet på han. Usch vad ledsen jag var, jag mår redan dåligt, räcker inte det ?! Äter fan medicin som ska hjälpa men det hjälper fan inte ett skit och man mår dåligt från allt förr och sen när man försöker på nytt så börjar man bråka fast jag redan mår dåligt så blir jag att må sämre ..
Men efter ett tag så kom han till mej och sa förlåt, att han älskade mej, att han inte ville förlora mej och sånt ...
Men fast vi vart sams igår kväll så kände jag mej ledsen ändå och sånt och undrade varför det hände osv.
Men jag och Älsk pratade ut om det så nu är det väl bättre men känner fortfarande ledsamheten i mej .. :( .

Nu ska man bara vänta tills Älsk kommer hem så får man väl se vad man gör men just nu sitter man och dunkar musik som fan på hög volym och det är ju världens bästa låt med (a) .
Men visst jag vet att han har vart sjuk och så men liksom han skojade ju med men direkt när jag gjorde tbx så vart han sur . Det är väl bättre att han säger att han vill sova och liksom vara gullig men han var bara grinig .
Men vi har lagt det bakom oss nu och jag hoppas verkligen att det aldrig mer så, för jag mår bara ännu värre dåligt och jag vill ju inte att han ska må dåligt heller . Jag Älskar min Viktor och kmr alltid göra, men visst bråka kommer man väl göra ibland men jag hoppas att det inte blir ofta ..
Det är väl klart att jag säger ifrån argt om nån är Sur/arg mot mej, Jag står på vad jag säger, Duger inte det så är det bara adjöss . Jag är Jag .

Men får se om det blir kolla på Scrubs och kanske gotta med G**** Sen (a) . Man får väl se men hörs mer senare :)
Ciao <3

Älskar dig min Underbarate Älskling <3<3<3

Alltid vi <3 och vårat datum <3 Vill aldrig förlora dig <3

/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!