31 mars - 10

2010-03-31 / 21:04:15
Vårat Internet slutade fungera igår så det var därför jag inte kunde skriva igår kväll .
Idag har man vart på Praktiken och det gick jätte bra, stressigt men kul som fan hehe . Men det var inte så kul sen när man skulle hem för jag missade bussen -.- Men kicki var snäll och skjutsade mej till Haga vägen, där den började och det var jätte snällt av henne, så jag har gått nästan 2 km idag hehe . Var ganska skönt hihi .
Imon är det sista dagen på Praktiken :( Jag vill Jobba mer där, för där känner jag mej hemma, det gör jag inte i min klass i Fagersta .. :/
Men det är ju som det är .

Älsklingen hade oxå slutat tidigare idag så när jag ungefär hade vart hemma 1 timme så kom han oxå . Det var mysigt hehe . Men jag har känt mej så slut hela dagen idag så jag la mej och sov en liten stund och det var riktigt skönt . Men jag vaknade till sen av att Älsk satt och pratade med sina vänner i mic hehe . Men jag somnade nästan om så kmr han till mej och säger att det är mat, så då var man tvungen att gå upp . Men gott med mat var det . Sen nu ligger man här i sängen igen och Älsk spelar både Zelda och sitter vid datorn men jag ska se till att han blir social med mej xD men jag och baby kanske ska kolla på Scrubs men får se om man orkar och har lust . Men det är ju så klockren serie . Haha .

Nej nu ska man försöka fixa så Älsk gör nånting annat . :P
Men Uppdaterar mer imon :) Ha en bra kväll .
Ciao <3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!