4 Mars -10 SPORTLOV :)

2010-03-05 / 00:01:17
Tjena Bloggen .
Det har blivit ett litet uppehåll ett tag för jag har haft så mkt för mej, Pojken min har vart här under sportlovet och det har vart så mkt mys .
Fredagen när han kom så gick vi och förlovade oss den 26/2 - 10, helt sjukt underbart . Sen efter vi hade köpt ringarna så gick vi och käkade Pizza och myste men man hade ju käkat kina under dagen och det var ju så mättande haha xD . Men vi hade så mysigt sen gick vi hem och berättade för mamma och familjen att vi hade förlovat oss . Dom vart chockade men glada :) .
Sen har man vart med Pullan och träffat syster och sådär men annars har det vart mys ungefär hela veckan, helt underbart att ha Älsklingen vid min sida . Att han har stannat hos mej så länge, men jag vill att han ska stanna för evigt hos mej <3 . Men imon måste han åka hem men det vill jag inte, jag kmr nog gråta imon när han åker :(<3


Idag var man Vid Bup oxå och snackade lite . Sen slog Älsklingen i sig i databordet idag med så han fick en rejäl bula i pannan xD Stackars baby <3 Men det gick ju bra iaf <3<3 
Men allt går verkligen åt helvete just nu känner man :( Skolan går skit och jag är känslokall och allt möjligt, jag vet inte vad man ska ta sig till längre ....
Men det känns skönt att ha baby här hos mej . Men nu ska man lägga sig och kolla på film och mysa med babe <3
Men vi hörs säkert mer imon bloggen och folket som läser :)
Ha de bra och Godnatt Ciao <3

Ringarna <3


Älsklingens Bula <3 Om ni ser på hans panna <3



Melvin <3 Mosters Älskling <3




Maja, Grannens Häst, Helt Underbart sjukt fin :)<3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!