6 Mars - 10

2010-03-07 / 00:52:46
Hello Bloggen .

Idag har man Inte gjort så mkt, sov till Ungefär halv 11 elr nått sånt sen gick man upp käka frukost sen umgicks lite med Familjen på Morgonen sen satt man vid datorn och pratade med Babe för han är ju inte här hos mej <3 :(
Sen klädde man på sig för man skulle med mamma ner på stan och Handla godis på Pickaboo ;) Mums .

Sen när man hade vart på stan vart det att man skulle vara med Pullan ett tag, härj som vanligt hihi . Sen gick hon in i duschen snabbt sen satt vi och kollade på tv en stund sen skulle hon göra sig i ordning för hon skulle dricka med några av våra vänner så jag hjälpte henne med Håret, Sminket och sånt hehe :) Men riktigt najs vart det fan . Duktig känner jag mej xD .

Sen följde man med henne till våra vänner men när vi skulle gå dit så träffade vi på Mina Kusiner som har vart i trappan bredvid så dom kom ut samtidigt och och vi tog med dom sällskap upp till Polarna men sen skulle dom gå hem på en gång men vi stog och snacka ett tag innan dom drog hem så hihi, jag har ju så sociala kusiner :) .

Sen gick man in och sa hej till Polarna lite snabbt sen vart det att gå raka vägen hem sen när man kom hem skulle man äta sen härjade jag med Min Busunge som jag är Moster åt . Melvin sötnosen hihi :)<3 Mosters bebis.
Sen vart det att man satt här en stund sen gick man ut i köket och gjorde disken och Lyssnade på Lady gaga högt som fan och sjöng medans man diska ;) . Fint det hehe . Sen rökte jag en fimp lite snabbt med hihi :)

Sen har man bara suttit här och latat sig men imon ska jag nog arbeta och skotta ballkongen och städa hela mitt rum, Linda ska vara duktig så är det bara, mamma och dom kmr tro att jag har fått fnatt xD . Men någon nytta måste man ju göra ;) .
Sen har jag pratat med Underbaraste Jims Pappa lite granna oxå, ska försöka hälsa på dom sen när man väl är i Västerås, det skulle nog kännas väldigt bra .

Men just nu snackar jag med Min Världens Bästa Pojkvän jag har <3 Jag Älskar honom mer än allt här i världen<3
Jag vill bara säga hur mkt du betyder Älsklingen min jag saknar dig så himla mkt <3
Men hoppas denna vecka går fort så ses vi snart igen <3
Han har vart hos mej en hel Underbar vecka <3 Men jag ville inte att han skulle åka i går :(<3 Usch det var så hemskt inatt när jag fick sova utan honom :(<3
Men han är den bästa som har hänt mej, Det är du min Underbaraste Bästaste Älskling, du är mannen i mitt liv <3 Det kommer alltid förbli vi bubben <3 Kyssar massa till dig min Prins <3

Nej om man kanske ska göra nått ist för att skriva men jag skriver kanske mer imon :)
Ha de bra . Ciao <3

Denna Bild har Älskling gjort <3 Bästa datumet oxå <3

/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!