7 Mars - 10 Skola Imon :(

2010-03-07 / 21:41:52
Hello igen .

Imon är det skola igen, usch jag vill verkligen inte dit, för skolan går ju direkt inte så bra för mej just nu ...
Men idag har man inte gjort så mkt, Har vart hemma hela dagen och städat lite på rummet dammat av allting och dammsugat och dammsuga stora hallen sen mina 2 små bröders rum.

Sen imon får jag ju min kanin hem oxå :D Vi hämtade en bur till min kanin idag så imon ska man hämta kaninen och köpa grejer till den innan den kmr :)<3
Längtar som fan, en mysig lite kanin som man kan gosa och kela med :) Helt klart underbart :) .
Det kmr bli min och Älsklingens lilla bebis ;)<3 så är det bara och han får respektera det haha xD ;)<3

Nej om man ska dra sig till Sängen men först ska jag prata klart med min karl men ha de bra .
Ciao <3

Jag Älskar dig mest av allt Älskling jag saknar dig varje sekund som går <3 Du är den bästa för alltid <3
Jag vill ha dig hos mej jämt <3 Det bästa som finns är att du är vid min sida och vara förlovad med dig <3
Kommer Alltid att Älska dig gubben <3 Kyssar <3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!