8 mars - 10 Ingen kanin idag .

2010-03-08 / 22:36:31
Hello Bloggen .

Idag gick man upp till skolan men det var värsta slappa dagen ändå så hehe . Lagade mat hela dagen, vi gjorde som förrätt : Sallad blandning med Honungsmelon, Tomat, Ost och räkor men räkor ville inte jag ha i min xD
Sen som varmrätt : Grilljerat kött med klyftpotatis och champinjonsås och nybakat bröd :) sen som efterätt vart det : Rulltårta med Floursocker och apelsinfilé ovanpå :) . Riktigt gott faktiskt sen vart det städning men min mentor är ju så petig så det kändes som man aldrig skulle få komma därifrån . haha .

Sen slutade man och var med Pullan en stund men sen skulle hon gå till UM och då träffade jag på Sofia och Cissi och stog med dom ett tag vid skolan sen ännu en gång när jag skulle gå från skolan så ropade Nina på mej så hon och jag tog sällskap hem eftersom hon bor nära mej så :D . Gick och snacka i det underbara varma vädret :) . Helt Underbart .

När man kom hem skulle mamma och pappa ner på stan så då åkte man med dom ner på stan och handla grejer till Kaninen så för den kmr till mej imon :) Jippie . Så först gick man in på Pickaboo sen djuraffären sen coop sen Ica sen hemma . Kmr hämta kaninen imon em . Och saknar min Älskling gör jag och kmr alltid göra och jag kmr Alltid Älska dig Viktor Högnäs <33

Sen när man kom hem från stan vart det att man satt sig här . Saknat Älsklingen som jag Alltid gör sen Chatta jag med Anneli, Älsklingen kompis . Det var trevligt att Prata med henne . Hon ska ju kanske flytta hit i höst så det skulle vara roligt att umgås med henne då ju :D . Men man får se vad som händer :) .

Man har ju sovmorgon imon så ikväll blir det att lägga sig och kolla på Scrubs :D Klockrent .
Nej ska kila nu ska prata klart med min Karl nu men hörs mer imon . Ciao <3


En Text jag vill skriva till Min Älskling :

En värld kan jag Inte Leva utan dig .
Du är den Bästa som har hänt mej och du kmr alltid ha mitt hjärta, bara du som får behålla det .
När jag saknar dig kollar jag mot stjärnorna och tänker, Han finns alltid i mina tankar och mitt hjärta .
När mina dagar är som mörkast så vet jag att du är min och du lyser upp dom .
jag kmr alltid Älska dig oavsett som händer mellan oss . Du gör mitt liv bäst . När jag är ledsen så kanske du inte alltid finns här och tröstar mej men då tänker jag alla stunder du hr tröstat mej och vad du har sagt. Jag mår bra direkt när jag är med dig . <3
Jag Älskar alla stunder med dig . Finns Inget bättre än att sova och känna din kropp mot min .
Jag vill bo med dig, kyssa dig , leva med dig , röra dig, du är min sol i mitt liv <3
Du är och kmr alltid förbli den bästa och jag vill leva resten av mitt liv med dig Älskling <3
Det är helt obeskrivligt att berätta hur underbar du är och hur underbart det är att vara förlovad och känna mej Älskad av dig, den bästa Pojken Alltid <3
Jag Älskar dig mest Min Viktor Högnäs <3 Jag saknar och Älskar dig mer för varje sekund som går <3
Kyssar Din Linda <3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!