16 Maj - 10

2010-05-16 / 20:29:09
Hejsan . Igår åkte man till Blge och träffade sötnosen själv, Mathias såklart <3
Han kom och mötte mej vid pressbyrån sen gick vi och fikade och jag bjöd han på en latte :P Jag tog en macka men det dryga är ju att sitta och vänta i Ludvika i 2 timmar, men det var värt det <3 .
Men sen när vi hade fikat vart det mkt prata hehe, sen skulle han hem till sig och hämta grejer för han skulle med mej hem, utan liksom att det vart beräknat haha :P Men så vi gick hem till han och jag träffade hans Mamma Anki, Hans mormor och hans mammas kille . Hans mamma Tyckte jag om hihi :) .

Men sen drog vi därifrån och drog till Kupolen igen för min bror och Morbror skulle hämta oss, som var jätte snällt men dom kom inte förns vid 10 typ så vi kom hem till mej runt 11, men Mathias kom så bra överens med Min Familj så det kändes så bra :) .
Så gick vi en liten kvällspromenad för jag skulle visa han lite runt i Fagersta haha xD
Då när vi skulle hem mötte vi på Simone, Seppo, Johan, Emilie, Jimmy och sen sofie kom efter ett tag till dom :P
Dom drack dom och Mathias Ville ju såklart smaka haha :P
Men sen var klockan runt 2 så då drog vi hem , och la oss men vid runt 5 i morse gick vi ut och rökte och så sen kom vi in igen men ingen av oss somnade förns kl 7 i morse haha :P Men det var så mysigt <3

Mathias åkte hem idag :( Var så tråkigt när han åkte =( Saknar han så mkt redan men han kanske kmr i helgen igen man får ju hoppas <3

Nej om man ska städa rummet lite, och gå ut och röka och så för nu har jag inte tid att sitta här mer men imon är det praktik som gäller :P .
Hörs mer imon kanske (a) Ciao .

15 Maj - 10 Vart det vi <3 Så glad att jag har hittat dig baby <3


/iwillnotforget
Kommentarer!
elaaaiinee' säger:

så glad för din skulle gumman :) <3

Kommenterat - 2010-05-18 / 19:08:30
URL - http://elainehaaghimmelstrand.blogg.se/
Anonym säger:

vad har han på halsen?

Kommenterat - 2010-05-19 / 21:56:05
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!