21 Maj - 10

2010-05-21 / 16:45:11
Hejsan, Idag var man på Praktiken och var ganska lugnt men sen ville Älsk att jag skulle ringa han för det var viktigt så jag ringde upp och då sa han att han skulle komma tidigare så runt halv 1 kom han till Söderbärke med tåget :) Jag har ju saknat honom så mkt så det känns så skönt att ha honom här <3 . Han är den bästa som finns <33 Men just nu så sitter han och Spelar med Min Lillebror :) Men då ska jag gotta mej lite och hoppa in i ett bad ;) Känner mej inte så fräsch just nu så haha xD

Älsklingen ska vara här hela helgen, mkt mys kmr det bli :) Men kommer inte vilja att han åker på söndag men det ska man inte tänka på nu :) Han är verkligen den som får mej att må bättre <3

Just ja, har klippt mej kort nu med men orkar inte lägga upp bild xD Finns på FB och BDB så kolla där :)

Nej nu ska jag kila men skriver kanske mer senare :) Ha de bra :) Ciao !

Mathias Jag Älskar dig mitt underbara Hjärta <3333
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!