23 Maj - 10

2010-05-23 / 13:53:43
Igår Vaknade jag och Älskling runt 9 och låg och myste tills vi hörde att mamma och Pappa var uppe så vi gick upp och åt frukost, sen tog vi mest det lugnt ett tag men sen satt Älsklingen och Nörda lite Left 4 dead med min lillebror så jag och Jessika gick ut på Ballkongen och sola lite för det var så skönt väder så jag satt i BH och Korta shorts och jag satt där ett bra tag sen kom Jenny Syster förbi med hennes Dotter Diana så då satt man ännu längre med dom på ballkongen och det var så mysigt men det kändes som att man skulle försvinna bort i värmen haha xD Men sen orkade inte Älsklingen spela nå mer spel så han kom ocå ut och satte sig ute med mej och Jenny en stund :)

Men sen sa Mina föräldrar att dom skulle ut med husvagnen så vi vart ensamma hemma :) Men när jag sa hejdå till Mamma och pappa och mina småbröder så kom jag in på ballkongen och då satt ju älsklingen med en vattenpistol i handen så han sprutade på mej haha xD Men då skulle jag Hämnas och först tänkte jag ta vatten ur kranen men då skulle han ha hört mej och då skulle han ha förstått poängen xD Så jag hämtade min vattenflaska som jag hade i mitt rum och hällde över honom haha xD Han reagera inte först men sen hoppade han upp ur stolen och skrek till haha, sen jagade han mej xD Min Underbara Älskling får mej att må så bra :D

Sen på kvällen tog vi det mest lugnt jag lagade Schnitzel och mos men jag fick knappt göra nånting för min Älskling skulle ju laga maten haha :) Men det var lite skönt (a) Sen efter maten så plockade Älsk i Diskmaskinen och efter det fick han fnatt och ville städa så han plockade i ordning i Mina Bröders Rum och i köket och så ville han göra det med mitt rum men då sa jag ifrån haha xD <3
Men då innan vi lagade mat så såg jag hur röd jag var på kroppen haha, Jag ser ut som en kräfta på min kropp Jag brände sönder Låren, Armarna, Ansiktet och ovanför brösten xD Så jag har ganska mkt smärtor just nu på min kropp xD Och Min Älskling skulle ju absolut röra där jag hade ont haha och det tyckte han var skit kul men det tyckte inte jag haha xD Men jag Älskar honom mest ändå :) <3

Sen igår kväll låg vi och tittade på " ZombieLand " Den var rätt bra haha :) Men sen gick vi och la oss för vi båda var helt slut :) Men det har vart en helt underbar helg med Älsk här <333

Idag gick vi upp runt halv 11 och käkade frukost sen satt vi oss lite vid datorn och kollade lite FB och så :)
Sen kom mina bröder och Föräldrar hem och dom vart så nöjda med det Älsk hade gjort :) <3 Min Duktiga Älsk<3
Sen har jag mest suttit här och Min lillebror ville spela Med Älsk så dom sitter och spelar just nu men han skulle bara spela en liten stund så :)

Älsklingen ska åka hem vid 5 idag :( Vill Inte det =( Kommer sakna honom så mkt min underbara baby <333
Han är verkligen mitt allt och han får mej att känna mej som den lyckligaste nånsin <33
Det är han som gör mej så att jag känner mej såhär lycklig <3
Men om man ska umgås lite med Älsk nu medans man kan <3 Men kanske skriver mer senare :) Ha de bra :)

Mathias Jag Älskar dig min Underbara Älskling <3 Du är den bästa <33
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!