4 maj - 10

2010-05-04 / 17:37:42
Vad håller man på med ? Jag har börjat jobbat och allt och jag mår verkligen bättre men när man tänker tillbaka till gamla minnen så blir man depp ..
Jag försöker verkligen gå vidare men hur fan ska man lyckas när många klänger på mej, och kommer till mej med sina problem, jag menar att ingen får prata med mej, det är inte min poäng men liksom vissa får mej att må så piss , och vissa tillfällen så mår man bra, bara för stunden sen är det samma sak ..
Jag mår verkligen bättre än vad jag har gjort men nu liksom kommer jag tillbaka till mina svåra stunder jag har gått igenom .. Jag vet inte varför ..

nej om man ska ta en liten promenad men jag vet inte vart jag ska, men får väl se ..
Jag måste verkligen ta en liten promenad känner jag ..
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!