Ordinary Girl ..

2010-10-01 / 23:06:02
Idag vart det en jobbar dag, men har inte mått så vidare . Allt känns så jobbigt just nu, känner mig förbannad och allt just nu mot exakt alla, t.o.m elak åt dom som står mig nära, det är jobbigt för jag reagerar som jag verkligen inte ska göra men av nån konstig anledning blir det liksom fel, Nu för nån dag sen på jobbet kände jag bara att hela kroppen var full med hat, jag skaka för att jag kände så mycket hat det verkligen fanns i kroppen ..
Det tar på krafterna, och min psykolog vet inte heller hur det kan komma sig, Jag måste försöka få det ur min kropp men jag vet bara inte hur det ska gå till .. Jag tänker aldrig framåt längre tänker bara negativt, Nån som vet vad man kan göra åt en sån grejj ?
Har mått såhär i flera dagar . Vissa vänner finns inte heller där när man behöver dom .
Jag måste försöka gå vidare men hur fan ska det gå till ? Jag vill bara slippa dom här känslorna nu ..

Iaf idag jobbade man till klockan 2 sen vart det hem, kollade lite på Tv sen somnade jag till en stund och det var skönt som fan kan jag lova . Klockan kvart över 5 Kom Elin hem hit, så då var man med henne och hennes Mamma och Hennes Låtsas Pappa bjöd mig på Hummer och kött, potatis bollar, riktigt Mums .
Sen snackade vi massa skit haha. Men drog hem vid 9, var så jävla sliten . Sen har man inte gjort så mycket mer.
Ska väl snart borsta tänderna, skölja munnen sen gå upp och sova för att glömma det här hatet som finns i hjärtat . Allt känns bara så jobbigt nu .
Men det är ju skönt att ha vissa vänner som finns och får en på bättre humör . <3

Nej nu ska jag fixa i ordning mig men skriver en sväng imorgon. Sov gott alla . Kram / L
/iwillnotforget
Kommentarer!
Sandra säger:

Kommenterat - 2010-10-03 / 19:06:03
Anonym säger:

Tråkigt att du känner ett sånt hat till massa saker :( Har du provat att typ skriva av dig? Slå bort det? När jag är så arg som jag bara kan bli så går jag och tränar BodyCombat där man slår och sparkar. Då brukar jag tänka på det/den som gör mig arg och föreställa mig att det är den/det jag slår på.



Kram<3

Kommenterat - 2010-10-03 / 19:07:50
Sandra säger:

Tråkigt att du känner ett sånt hat till massa saker :( Har du provat att typ skriva av dig? Slå bort det? När jag är så arg som jag bara kan bli så går jag och tränar BodyCombat där man slår och sparkar. Då brukar jag tänka på det/den som gör mig arg och föreställa mig att det är den/det jag slår på.



Kram<3

Kommenterat - 2010-10-03 / 19:07:57
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!