dancing on my own ...

2010-09-05 / 21:49:06

Nu ska jag faktiskt berätta lite om min helg och Underbaraste Elin har vart här hela helgen med mig och det har vart helt underbart :) Men imorgon åker hon hem igen tråkigt som fan me men hon kommer ju sen igen och är här i flera vekor :) .

jag och lillebrorsan har ju fått vattenskada i våra rum så nu under helgen flyttade vi upp våra grejer så nu bor han och jag helt ensamma i en 3:a haha .
Men det är ganska skönt men det är nog 2 månader vi kommer bo där uppe så men lite frihet haha :) .

Idag har jag bestämt oxå att jag var ute nyss och rökte min sista cigg nu ska jag verkligen kämpa för att sluta röka . Pengarna ryker och kroppen mår ju inte bra av det så . Nu ska jag verkligen KÄMPA !!

Imorgon är det en ny vecka och om ca 2 veckor fyller jag 18 år ;D Det gillas !
Man ska snart upp i lägenheten och sova och man har ju inge internet där uppe så det blir att man får låna brorsans dator, men huvudsaken är att man har det så :) .

Nej nu ska jag sova och fixa lite men jag skriver imorgon igen, måste ju sova för man ska ju upp klockan 6 till jobbet så . Ska verkligen kämpa för att allt ska gå bra för mig nu .

Hörs mer imorgon, ska kolla på tecknat innan man ska sova haha . Nu blir det sängen . Sov gott alla .
Kram / L

/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!