follow your own way ...

2010-09-09 / 17:30:17
Idag vart det upp till jobbet klockan 6 imorse och innan jobbet så träffade jag Moa, Jesper, Sam och Flisa :) Stog och snackade en stund med Flisa men sen träffade man resten av gängen sen vart det in och jobba och allt gick jätte bra men det var drygt eftersom man fick lov att stå och steka pannkaka hela dagen, men det var riktigt skönt och lugnt hela dagen men man blir så rastlös då men men så är det .


Sen slutade man klockan 2 och åkte hem med bussen men man gjorde inte så mycket när man kom hem´, jag kollade på Tecknat men va fan nån gång måste man ju slappa och bara ta de lugnt men man funderar på att ta en rök snart haha . Sitter och tittar på " Zeke and Luther " as bra !

Sen ikväll kanske det blir kolla på OC elr tecknat ;D Kommer aldrig växa ifrån det så är det ju bara ;)
Nån dag framöver så måste jag dammsuga rummet och jag längtar till jul för då slutar jag min praktik och ska börja på en ny men vet inte vart än men det får man se, men då blir det nya äventyr ! Längtar faktiskt .

Nej nu ska jag snacka lite på msn med MS sen smoke - time ;) Skriver kanske ikväll elr imorrn :)
Kram / L
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!