Don't know what you got until it's gone ..

2011-03-13 / 20:52:43
TjoTjo .

I Helgen har varit riktigt najs ;D Men jag har ju blivit sjuk bara det är det enda negativa :( Men jag överlever .
I Fredags Var jag ensam hemma men då var det bara chill :D Sen på kvällen var jag med Sandra, Toffe, Anna, Chrille, Jacob, Wille och Melvin efter ett tag kom bror Robin upp dit oxå så :) Sen snackade jag med Rose på msn och då åkte jag till Henne i lördags :D <3 Var så kul :D

Vi var med morsan och dom ett tag för dom var ju ändå i Blge dom med så :) Sen chillade vi bara hemma hos Rose och kollade på film och snackade massa skit :D Riktigt skoj !

Sen idag kom jag ju hem då duschade jag först sen sov jag en stund och nu vid 21.00 så ska jag åka med tåget till Jobbet så :) Men alla får ha en bra söndags kväll så hörs vi mer imorgon :)

Kram / L
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!