Lose you ..

2011-03-03 / 22:32:16
Hallu . Sorry att jag inte har skrivit men men det är ju som det är .
Från söndag till Tisdag så var jag med Sofia, Elin, Sara och Fredrik :) Riktigt roligt :) Hade massa tjejsnack, käkade middag spelade kort osv :) Det var trevligt .

Sen under veckan nu har man haft sportlov men inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt .
Igår var jag och red på min gubbe, kändes underbart att rida honom igen :) Saknat honom <3 Så var man med Moa, Didde, och Jonas en sväng innan man åkte hem och det var trevligt :) .

Idag har jag fikat med Sabina det var bra länge sen vi gjorde det så det var ju nån gång på tiden kan man säga .
Men det var trevligt som satan hehe . Sen kom jag hem och bara tröka, Finns inte så mycket att göra men är så taggad tills imorgon när man ska iväg till Ludvika och träffa Bästa Johanna och Stefan :) Det ska bli så roligt :) <3
Antagligen så ska jag köpa en ny mobil med men får se hur fan allting blir det är ju pengar oxå ... :/
Men jag hoppas verkligen att allt går som jag vill :) .
Men nu ska man fösöka lägga sig i sängen och kanske gotta sig med nått gott hehe (a) Sen sova så man kommer upp i tid imorgon hehe . Bror min ska ju skjutsa så :) .

Får se om jag hinner skriva innan jag åker imorgon annars skriver jag på Lördag :)
Hoppas alla får en bra kväll :) Godnatt . Kram /  L
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!